Autor: 021.rs

Novi Sad
09.05.2019.
13:09 > 21:57
Grafiti "Smrt fašizmu - Vojvodina Vojvođanima" osvanuli su jutros u Novom Sadu.
  • purgerNS

    13.05.2019 12:04
    bubuljičavi...
    odgovor vam je na nivou klinca od 10 godina...
    evo i ja poštujem svoj grad i vršim nuždu na ulici tamo gde ste vi već bavili...i smeće bacam pored kante tamo gde već ima smeća ...koje ste evo...vi već pobacali
    jer ja poštujem svoj grad..
    p.s.gde je drugi...spava ?
  • Mladovojvođanin

    13.05.2019 02:28
    @purger(S)NS
    Kao što već napisah, mi biramo isključivo ranije iškrabane zidove, naročito one sa vašim velikosrBskim grafitima mržnje i podrške osuđenim ratnim zločincima (ne bežimo ni od koga), jer mi poštujemo naš glavni grad, za razliku od vas. :P
  • purgerNS

    12.05.2019 12:51
    bubuljičavi...
    autonomaši....alal vam za hrabrost..
    na kraju Narodnog fronta,na uglu poslednje zgrade..odma do velikog parkinga i mogućnosti bežanije...napisali GLUPOST..na fasadnoj cigli... nekog servisa
    ako želite da vas iko svati iole ozbiljnije....budite hrabriji...makar malo
    znam da čitate...obojica..
  • Brus Vilis

    12.05.2019 11:09
    Kad prestanete da betonirate neće biti toliko prostora za grafite. Razumete ili hoćete da vam nacrtam?
  • Mladovojvođanin

    10.05.2019 19:39
    @BB (bezimenom botu)
    Na tvoju-vašu žalost, ne smrdi nam ni iz usta i imamo SVE zube, jer ih mi (za razliku od vas) redovno peremo i ne žderemo svakodnevno sendviče s Matijevićevom podrigušom, za koju je poznato da po EU standardima ne bi prošla ni kao hrana za pse! :P

    A to što biste vi streljali zbog grafita samo govori o vama i vašem varvarskom mentalnom sklopu... a i fasade su vam žešće u božiju mater, aj' da su od nemačke fasadne opeke, takve svakako pošteđujemo iz elementarne pristojnosti, dok vi palite strane ambasade.

    PS. U ovom konkretnom i u svim drugim slučajevima, kao što se na fotkama i vidi, al' vi ste slepi kod očiju, radi se o ranije prekrečenim velikosrBskim grafitima mržnje i podrške osuđenim ratnim zločincima, kakvi vam nimalo ne smetaju, kao ni prekrečavanje MURALA (Remedovog) koji je godinama bio umetnički simbol Novog Sada za sve strance koji dolaze na Exit, dok naše grafite nećeš videti ni na jednom jedinom zidu koji nije već bio ižvljan i iškraban - jer mi volimo i poštujemo naš glavni grad, za razliku od vas opančara koji ga pretvarate u balkansku palanku, jer jednostavno ne znate za bolje (btw Vojvodina geografski nije Balkan)!

    Ponoviću još još jedared: SMRT FAŠIZMU - VOJVODINA VOJVOĐANIMA!

    Aj' sad izvol'te i zarađujte te svoje bedne sendviče lupkanjem minusa! :P
  • @mladovojvođaner

    10.05.2019 16:43
    smrt naruživačima fasada
    jeste u pravu si, ovima smrde noge al vama smrdi iz usta jer jedete ono što se ne jede, il barem ne bi trebalo jesti, pošto jel' u vašem slučaju vidimo da se i "to" jede.

    DOSTA VIŠE SA SKRNAVLJENJEM MOG NEKAD LEPOG GRADA SA TIM PROKLETIM "GRAFITIMA"!
  • Mladovojvođanin

    09.05.2019 23:48
    @PurgerNS
    Možda smo mi bubuljičavi, al' nama bar ne smrde noge na kilometar k'o vama homo-balkanikusima! :P
  • purgerNS

    09.05.2019 22:18
    1914....
    cukundeda bio u Mladoj Bosni...1945 deda doselio iz Bosne...danas je on Mladi Vojvodjanin
    to je vojvodjanska evolucija....od bosanca do autonomasa...
    mnogo stara ova bara
  • Veki

    09.05.2019 21:38
    Odusevljena
    po mom misljenju VELIKA SKUPSTINA ubedljivo najbolji komentar!!!!-
  • purgerNS

    09.05.2019 21:14
    ovi bubuljicavi...
    bas hrabri...i mladi
  • Scotch Bonnet

    09.05.2019 19:44
    Ko ne razume grafit taj ne razume Vojvodinu nego razmišlja šablonski kako mu je naloženo od strane nacionalističke vrhuške poslednjih 30 godina. Svi ste iskezili i ono malo zuba što imate na grafite ali niko od vas da se zapita kako je jedna razvijena regija toliko uništena za tih 30 godina a mogla je biti glavna mašina napredka u Srbiji. Niste se čak ni zapitali zašto još uvek nije donešen zakon o finansiranju Vojvodine. Eno vam četnički vojvoda u Hrtkovcima pravi patriJoCke priredbe mržnje i diskriminacije istom ideologijom koje je nažalost uništila Vojvodinu pa čak i Srbiju.
    Niste nešto se nešto čuli na tu temu svojim premenitim komentarima.
  • dijasporac

    09.05.2019 19:07
    Siine, dodje ti neko i isara grafitima tek okrecenu fasadu (kao sto se vidi jedna bela na fotogradijama), da poludis. Znaci, za neki navodno ispravan politicki cilj se boris ostecivanjem necije (privatne ili drzavne) imovine, vidite li u tome "mladi vojvodjani" neku gresku u koracima u vasoj logici? Ne, ocito jer sarate grad gde god zgodan zid vidite.

    Mislim da bi u nekoj imaginarnoj nezavisnoj Vojvodini nastalo strasno medjusobno klanje izmedju dodjosa i nadjosa, izmedju Veternika i Klise sa jedne i Limana sa druge strane, izmedju kulturnih i nekulturnih, izmedju biciklista i nebiciklista, izmedju nasih i njihovih...
  • Kin

    09.05.2019 19:03
    U potpisu Hortijev podmladak
  • commie

    09.05.2019 18:57
    Giga Moravac 09.05.2019 • 15:42
    Novi Sad Dinosaurusima!
    Koja je razlika izmedju Srbija Srbima i Vojvodina Vojvodjnima?

    Razlika je u tome što su Vojvođani i Srbi, i Mađari, i Hrvati, i Slovaci, i Rusini, i Rumuni...
    A Srbi su samo Srbi.
    Vojvođani nisu nacija, to je stanje duha...suživot, tolerancija, bogatstvo različitosti....
  • Đura

    09.05.2019 18:56
    Zašto se neki toliko uvrede kada im neko kaže da su Vojvođani?Šta tu ima toliko loše?Zar građani Vojvodine nisu Vojvođani?Smrt fašizmu.Hvala dedi na pobedi.
  • patak

    09.05.2019 18:45
    grafiti
    Lose da losije moze biti.zasto cimate brod.zasto smrdite okupajte se.
    Zivjrla kraljevina srbija
  • Lala

    09.05.2019 18:44
    Mišja rupa
    Bolje da se zavučemo u mišju rupu pre nego nam dođu sa jedno 1000 autobusa i naprave miting bratstva-jedinstva. Biće bratskog zagrljaja od koga rebarca pucaju.
  • Ilyii

    09.05.2019 18:41
    @RSrbija

    Da li ste ljuti ?
  • jedna šljiva

    09.05.2019 18:35
    Normalno da će grafit podržavati jedna smrdojvođanska kukavica - za takve je i namenjen.
    @
    Nisi primetio da su se od Srbije odvojili baš svi osim Vojvodine i da je samo još to deli od beogradskog pašaluka. Misliš li da će Srbiju da napuste svih pet republika i jedna pokrajina a samo Vojvodina neće?
    Ništa vama neće biti jasno ni kada vas svedu samo na Beograd gde ćete se hvatati za gušu izmedju sebe kada ne budete imali više koga da pljačkate i maltretirate.
  • Nyasa

    09.05.2019 18:28
    @RSrbija 09.05.2019 • 15:16
    "Smrdojvodina"

    Postovanje za gospodina G .
  • /

    09.05.2019 18:26
    /
    @Mile Prcikoza
    izvoli odgovor
    https://sh.wikipedia.org/wiki/Banatski_ustanak

    mogao bi uciti istoriju.
    samo se dokazujete
  • Velika skupština

    09.05.2019 18:25
    A sta je to "Vojvodjanin"? Koja je to kategorija ili odrednica?
    @
    To su oni koji su napravili grešku i prisajedinili Vojvodinu Srbiji 1918. godine. Srbija ih je slagala i utopila u nekakvu Jugoslaviju gde su Srbima oduzete teritorije, ljudstvo i identitet. Srbija do danas nema svoj identitet i ne zna gde su joj granice. Luta izmedju jugoslovenskog multikulturalizma i neokomunizma i niko u svetu je ne želi za saveznika. Lako zaključujemo da bi Vojvodini bilo bolje da je ostala posebna država kao danas R.Srpska. Ovako više ne zna ni ko je pljačka ni zašto je razvlači postala je svačija prćija i od toga nema ko da je zaštiti. Čukundedovi je sigurno nisu prisajedinili Srbiji da bi im unuci danas živeli poniženi na sopstvenoj zemlji u propaloj Srbiji koja Vojvodinu tretira kao koloniju.
  • Terješkova

    09.05.2019 18:17
    @Steva
    Zar nije sva lepota u različitosti, zašto ti smeta sirnica a ne smeta sajttal, so syrom, burek cu brânză......mislim da je najgore kad ni sam ne znaš ko si!! Ja sam po ocu Ruskinja a po majci Srpkinja a ti....ne smeta mi niko, ni koga sam zatekla ni kome je zatekao u Novom Sadu....možda me malo takvi kao ti nerviruckaju ali zato i služe komentari!!
  • Zox

    09.05.2019 18:09
    Jasno
    M 09.05.2019 • 15:55
    Njihovo pravo na politicku opredeljenost, ali zasto se ne sankcionise unistavanje tudje imovine i ruzenje grada? Napisali su na stotine grafita, a ne verujem da je iko od njih nekoliko kaznjen. Da svi krenemo da skrabamo po gradu svoja politicka uverenja? K und K im ne izlazi iz glave, a neka tamo probaju da svrljaju po tudjoj ili gradskoj imovini. Misle da su neka gospoda i iznad ostalih, a njihova dela govore drugacije..."

    .....

    Nikad ni prekršajna prijava za vandalizovanje grada .. Kao ni huliganskim grupama, nacionalistima , raznim Obrazima i
    sličnima. Šta ti to govori ? Služba.

    Reč je o egzibicionizmu i sakrivanju pravih namera iza 'antifašizma'.

    Ova država ima puno problema, potreban joj je reset na svim nivoima , decentralizacija , demokratizacija, destaljinizacija.

    Ali, to sigurno neće sprovesti ekstremisti, bilo koje boje. Niti to žele. Ovakve stvari im sluźe ne za otvaranje dijaloga o problemima, nego za skretanje pažnje sa njih. Jer, što problemi duže traju, prostor za destrukciju je veći.

  • Putinofilija bolest

    09.05.2019 18:01
    Jasno
    M 09.05.2019 • 15:55
    Njihovo pravo na politicku opredeljenost, ali zasto se ne sankcionise unistavanje tudje imovine i ruzenje grada? Napisali su na stotine grafita, a ne verujem da je iko od njih nekoliko kaznjen. Da svi krenemo da skrabamo po gradu svoja politicka uverenja? K und K im ne izlazi iz glave, a neka tamo probaju da svrljaju po tudjoj ili gradskoj imovini. Misle da su neka gospoda i iznad ostalih, a njihova dela govore drugacije..."

    .....

    Nikad ni prekršajna prijava za vandalizovanje grada .. Kao ni huliganskim grupama, nacionalistima , raznim Obrazima i
    sličnima. Šta ti to govori ? SLUŽBA.

    Reč je o egzibicionizmu i sakrivanju pravih namera iza 'antifašizma'.

    Ova država ima puno problema, potreban joj je reset na svim nivoima , decentralizacija , demokratizacija, destaljinizacija.

    Ali, to sigurno neće sprovesti ekstremisti, bilo koje boje. Niti to žele. Ovakve stvari im sluźe ne za otvaranje dijaloga o problemima, nego za skretanje pažnje sa njih.

    Njjima zapravo odgovara da se problemi ne rešavaju, jer je onda prostor za destrukciju veći.
  • Мунгос

    09.05.2019 17:40
    Глупа парола.
    Па коме дати Војводину, него Војвођанима. Нећемо ваљда да је дамо Аустријанцима, или Хрватима.
    Да се ја питам, Војводину бих дао и Војвођанерима, да мало и они осете сласт.
  • Kaćanka

    09.05.2019 17:30
    @nišlija
    bar da si napisao Novosadjanke umesto Novi Sad......Mlada Vojvodina nema pojma jer kome drugom i pripada Vojvodina neko Vojvođanima....a ima nas Vojvođana.....ima, od svake fele... i pečat je ogroman!!
  • 1

    09.05.2019 17:05
    zabraniti
    ove fasisticke organizacije zabraniti i pohapsiti....
  • Steva

    09.05.2019 16:45
    Odgovor
    Ovo je odgovor onima koji se pitaju ko to nisu vojvodjani. Odgovor je vrlo jednostavan: svima koji nisu u stanju da se prilagode sredini vec sredinu prolagodjavaju sebi. Tako cete vrlo cesto cuti u pekari burek je sa mesom, sirnica je sirnica. Kao i u bilo kojoj radnji: Dje je tu popust za mene znas ti ko sam ja? Slovaci, madjari, albanci i svi stari vojvodjani se ne isticu ni po cemu i na kraju trpe sve ove pojave koje se sire kao prdez.
  • Neko iz kolone

    09.05.2019 16:37
    Doš' o red i na Vojvodinu..a nismo rešili ni Kosovo i Metohiju..treba zaraditi pare koje stižu na račun..pa da..
    Elem, ko stoji iza te tzv.Mlade Vojvodine?
    Poznato je da današnja mladež neće ništa za džabe - dakle ko to plaća? I zašto?
    Je l' isti oni koji su nas gađali s uranijumom..?
    Divide et impera..pa zar smo stvarno toliko izgubili kompas, dragi moji mladi i stari Vojvođani da ne znamo kuda to sve vodi..?
  • Marija Terezija

    09.05.2019 16:36
    prijaju mi ovi grafiti .
  • Pravi Opalim te g...

    09.05.2019 16:35
    A neg cija bi bila? Nije istaknuta ni jedna nacija (a ima poprilicno), sto je veoma pozitivno i pozdravljam. Smeta onima sto ne zele dobro.
  • Mile Prcikoza

    09.05.2019 16:17
    AntiantiFa
    Jel se sprema prvi slaninarski ustanak?
  • Sever Srbije

    09.05.2019 16:16
    Separatisti od 2% zele " smrt fasizmu" tj sami sebi pozeleli nestanak.
  • sale ns

    09.05.2019 16:06
    melem za oci !
    samo bih dodao...bez bgd,mne i bih stranaka,njihove mafije i tajkuna !
    zivela Vojvodina !
  • Igor

    09.05.2019 15:59
    Ns
    Backa bacvanima
  • M

    09.05.2019 15:55
    Njihovo pravo na politicku opredeljenost, ali zasto se ne sankcionise unistavanje tudje imovine i ruzenje grada? Napisali su na stotine grafita, a ne verujem da je iko od njih nekoliko kaznjen. Da svi krenemo da skrabamo po gradu svoja politicka uverenja? K und K im ne izlazi iz glave, a neka tamo probaju da svrljaju po tudjoj ili gradskoj imovini. Misle da su neka gospoda i iznad ostalih, a njihova dela govore drugacije.
  • lala4ever

    09.05.2019 15:53
    @BV
    Što se tiče Baranje, mi VOJVOĐANI nemamo teritorijalne pretenzije na ono što nam je jednom pripadalo, a vi velikosrBende ste 'teli SrBiju do Tokija, pa je u konačnici svedoste da bidne "k'o Nokia" - to je ta "mala" razlika. :P

    P.S. A Vjekoslav "Vojislav" Šešelj je Hrvat par ekselans (ispričavam se: Hvvat).
  • Giga Moravac

    09.05.2019 15:42
    Novi Sad Dinosaurusima!
    Koja je razlika izmedju Srbija Srbima i Vojvodina Vojvodjnima?
  • Bravo!

    09.05.2019 15:39
    Vojvođani su građani Vojvodine, šta nije jasno?
  • Tiger Lilly

    09.05.2019 15:36
    Parola nema nikakve veze s antifašizmom, baš suprotno. P. S. Nerviraju me ovi što svoju zemlju zovu Smrdija, jako ružno i neduhovito.
  • T-rex

    09.05.2019 15:32
    Patola
    Ovi sto su pisali parole, kanda bas i ne vole onog Canka, kada mu pisu ovako nesto...
  • Starosedelac

    09.05.2019 15:23
    A da recimo ekipa očisti neki deo grada pa da se time hvali? Ovako, štetočine kao i oni protiv kojih pišu.
  • RSrbija

    09.05.2019 15:16
    Smrdojvodina
    Normalno da će grafit podržavati jedna smrdojvođanska kukavica - za takve je i namenjen.
  • Carls Tejlor

    09.05.2019 15:15
    Moze li neko da mi objasni sta znaci to biti tzv. Srbin? Sta je to uopste?
  • hm

    09.05.2019 15:14
    Ovo je školski primer provokacije. "Da vidimo ko će da ustane i da se složi i da zapišemo u dosije." Naravno, i da zapišemo njihovu IP adresu.
  • AleksaBukovac

    09.05.2019 15:12
    Istina
    Nevera šta ljudi rade, potomak poginulih boraca NOB-a doživljava da ga naživaju fašistima oni koji smatraju da imaju tapiju na sever Srbije samo iz razloga što su rođeni ili što su njihovi predaci došli vek-dva ranije na ovaj prostor. SRAMOTA

    Apsurd apsurda, ne znaju da to što oni rade rađanje fašizma, ja kao Srbin u svom životu ne bih dozvolio krilaticu Srbija - Srbima jer imam svest i o drugim narodima koji su poginuli za ovu zemlju, sramota bi me bilo od Tibora Cerne , mnogih Albanaca koji su ubijeni jer su bili lojalni, Hrvata , Muslimana koji žive na ovom područiju.

    apelujem na ljude da ne pridaju značaja ovakvim parolama jer na ovaj način počinje tragedija, a ekipa koja piše je u ogromnoj manjini i najverovatnije dobija određenu materijalnu naknadu za širenje mržnje
  • Carls Tejlor

    09.05.2019 15:11
    Antifasizam je stvar inteligencije, kulture i zdravog mozdanog stanja.
  • /

    09.05.2019 15:05
    /
    samo nastavite
    pun mi je q vise da kada nesto trazite prvo te odmeravaju da li si od njiovih
  • teror u

    09.05.2019 15:03
    smrdistanu
    Pozlatile se ruke tvorcu grafita .
  • Visnja

    09.05.2019 14:54
    Djordje Natosevic
    Kada bi ovi grafiti bili najveci problem u zemlji ovo bi bila najsrecnija zemlja na svetu. Volim medije koji se bave ozbiljnim drustvenim temama koji u Srbiji na zalost ima u izobilju. Koga briga za ove gluposti, neko nema pametnija posla.
  • Roki

    09.05.2019 14:45
    hahahahaha
    Ovi su kanda malo da izvinete na izrazu ... osteceni u nekom smislu ako ne vide da je grafit potpuno kontradiktoran. Koji mentoli sine... jujujujuju
  • Džo

    09.05.2019 14:42
    .
    Smrt fašizmu i onda fašistička poruka!?
    Zar vam nije dosta zla i podela?
  • Dušan

    09.05.2019 14:34
    Umobolno
    Evo pitam te mčade vojvođanere, čitaju li svoj sopstveni grafit i ne čini li im se da baš njime propagiraju fašizam i fašističku ideju... Nežačka nemcima, hrvatska hrvatima itd itd... Rođen sam u Vojvodini i odrastao u njoj ali ne svojatam je jer pripada svim građanima Vojvodine...
  • BV

    09.05.2019 14:28
    A sta je to "Vojvodjanin"? Koja je to kategorija ili odrednica?
    Jel Seselj vodja "Vojvodjana"? Ipak je on, politicki, najistaknutiji stanovnik teritorije Vojvodine.
    Jel i Baranja ide "Vojvodjanima", ili "Vojvodjani" bas i ne znaju mnogo o Vojvodini.
    Cisto da znam.
    Super su mi autonomasi koji nisu mrdnuli iz Novog Sada, a kamoli malo bolje obisli Vojvodinu.
  • Vojvodjanin

    09.05.2019 14:21
    Lepo je videti da jos ima normalnih.
  • Crveni

    09.05.2019 14:21
    Kakva contradictio in adjecto
  • Antifašista

    09.05.2019 14:12
    Nečuveno, mladi fašisti zloupotrebljavaju naš antifašistički pozdrav. Fašistička organizacija " Mlada Vojvodina" ( po uzoru na Mladu Bosnu ) zaista se nečuveno sprda sa svim nama iskrenim antifašistima i pravim, autohtonim vojvodjanima.
  • Nišlija

    09.05.2019 13:58
    Smrt fašizmu - Novi Sad Nišlijama!
  • Nema

    09.05.2019 13:57
    Kojim tačno vojvodjanima? Ovima sto su dosli sa Carnojevicem ili ovima sto su dosli posle prvog ili drugog rata, mozda madjarima, slovacima itd? Ko su ti nepozeljni vojvodjani u vojvodini u kojoj zivi toliko razlicitih ljudi?
    Ovde su, ne tako davno, neki sebi dali za pravo da guraju ljude pod led.
    Ne igrajte se
  • EU

    09.05.2019 13:49
    tacno receno .
  • N

    09.05.2019 13:45
    Ja jesam za mnogo vecu autonomiju Vojvodine, mozda cak i nezavisnost, ali ovo glupo zvuci.
    Kako bi izgledalo na je neko u Berlinu napisao:
    "Smrt fasizmu - Nemacka Nemcima"?
  • Paja

    09.05.2019 13:44
    Stvar percepcije
    Sta vam je Bosko kriv?
  • pera

    09.05.2019 13:41
    bekfles
    Zasto oni ne dobiju kazne za saranje grada??? Mslm slazem se sa izjavom, ali pored luke, pere, mise, fkv, partizan i ostalih gluposti koje su isarane po gradu, evo ovde se zna ko je pisao i nista

    ijuuuu na sekund sam zaboravio da sam u srbiji
  • RVosha

    09.05.2019 13:39
    Smrdija
    Podrzavam grafit .
  • Jovan

    09.05.2019 13:36
    Zasto se daje prostor ovakvim stvarima? Ne treba tome pridavati nikakav znacaj nego se okrenuti lepim stvarima, socijalisticka omladina SPS NS je odala pocast na lep nacin i to je za pohvalu, a ovakve stvari samo zaobici.
  • Nikola

    09.05.2019 13:33
    Fašisti
    "Vojvodina Vojvođanima" je čista antisrpska propaganda i promocija fašizma, sami sebe poništavaju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna